Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку ініціює проведення Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу.
Мета Конкурсу – сприяти розвиткові інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримувати наукову та творчу активність здобувачів вищої освіти, стимулювати інтерес до дослідницької діяльності, а також формувати сучасний науковий і професійний світогляд майбутніх фахівців з урахуванням сучасних змін у сфері маркетингу.
Етапи проведення Конкурсу:
І етап (до 20.03.2025 р.) – підготовка наукових робіт у закладах вищої освіти та подання їх до Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку.
ІІ етап (до 11.04.2025 р.) – рецензування конкурсних робіт.
Квітень 2025 р. – підсумкова науково-практична конференція.
Умови участі:
Роботи необхідно подати до 25.03.2025 р.
Участь у Конкурсі дистанційна та безоплатна.
Детальну інформацію про умови участі та проведення Конкурсу можна знайти на сайті Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку: https://suitt.edu.ua.
Контактна особа:
Чукурна Олена Павлівна, д.е.н., професор, декан факультету бізнесу та соціальних комунікацій.
Телефон: +380931211174
Електронна пошта: elenchukurna@ukr.net
Запрошуємо студентів до участі та бажаємо успіхів!