ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗВ’ЯЗКУ

Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу

Місце

ПІБ здобувача вищої освіти – переможця

Тема наукової роботи

Науковий керівник

Назва ЗВО

1 місце

Колодєєва Ольга Андріївна

Маркетингова стратегія просування на ринок ІТ-продукту для ментального здоров’я

Чукурна О.П., д.е.н., професор

 

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку

Кузнецова Марія Дмитрівна

Єдність бренду як принцип управління бізнес-моделлю у франчайзингових мережах

Садченко Олена Василівна, д.е.н., проф.

Одеський національний університет ім. І.І. Мечнікова

Трубай Ольга Сергіївна

Ахмедова Сабіна Натігівна

Аналіз попиту та мотивації споживачів ковбасних виробів міста Запоріжжя

Соколова Юлія Олександрівна, к.е.н., доц.

Павлішіна Ніна Михайлівна, к.е.н., доц.

Національний університет «Запорізька політехніка»

Іріх Тімур Абібуллайович

Ритейл в умовах сучасного конкурентного середовища: аналіз трендів та тенденцій

Заіка Юлія Андріївна, к.е.н., доц.

Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет»

Білоус Вікторія Вячеславівна

Емоційний маркетинг у бренд-комунікаціях міста

Стамат Вікторія Михайлівна, к.е.н., доц.

Миколаївський національний аграрний університет

Маслов Данило Тимофійович

Роль «soft-skills» у професійній діяльності фахівця у галузі маркетингу

Набока Руслан Миколайович, к.е.н., доц.

Херсонський національний технічний університет

Злиденна Поліна Сергіївна

Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності продукції українських виробників кормів для хатніх тварин

Пенькова Оксана Георгіївна, д.е.н., проф.

Уманський національний університет садівництва

Мельник Наталія Остапівна

Роль цифрового маркетингу у розвитку малого бізнесу під час глобальних криз

Перевозова Ірина Володимирівна, д.е.н., проф.

Івано-Франківський  національний технічний університет нафти і газу

Левицька Надія Василівна

Кушнір Ірина Василівна

Вихід українських компаній на глобальні ринки; синергія сталого розвитку та індустрії 5,0 в контексті маркетингової політики

Залізна Любов Вікторівна, старший викладач

Національний університет «Львівська політехніка»

Хаджикова Ольга Петрівна, Хлуднєв Михайло Вікторович

Маркетинг в секторі альтернативної енергетики в Україні

Серьогіна Наталія Валеріївна, к.е.н., доц.

Одеська державна академія будівництва та архітектури

Нагірна Євгенія,

Корнієнко Сергій Олександрович

Цифрові стратегії брендингу

Лишенко Маргарита Олександрівна, д.е.н., проф.

Сумський  національний аграрний університет

Журавель Марія Євгенівна

Маркетинг в соціальних мережах підприємства ТОВ «Бейкері Фуд Трейд» на ринку громадського харчування

Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., проф.

Національний університет «Одеська політехніка»

Авдалян Евеліна

The ІТ market in the global economy

Марал Асанова, к.е.н., доц.

Карагандинський університет

ім. Є. А. Букетова

Крюковська Софія

Маркетинг на ринку В2В: сучасні підходи та методи сегментації

Ковальов Анатолій Іванович, д.е.н., проф.

Одеський національний економічний університет

Корх Неоніла Юріївна

Дослідження маркетингових комунікацій  підприємства на ринку ювелірних виробів

Хороших Вікторія Валеріївна, к.держ.упр., доцент

Державний університет «Київський авіаційний інститут»

Норов Ілля Олександрович

Пушкіна Олеся Олександрівна

Системи штучного інтелекту: застосування в діджитал-маркетингу

Бабенко В.О., д.е.н., проф.

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Yeremina Sofya

The Economic Impact of Personalization in Online Advertising on Consumer Trust and Purchase Decisions

(With a focus on how targeted ads influence market efficiency, consumer behavior, and spending patterns)

Gordeyeva Yelena, PhD, Associate Professor,

dr Bartłomiej Bartnik

Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University (м. Новий Сонч, Польща) – Karaganda Buketov University

2 місце

Ільїн Даніїл Олегович

Розробка GTM-стратегії виходу ІТ-продукту на ринок за алгоритмом

компанії Genesis: теоретико-методологічні основи та практичне застосування

Тардаскіна Тетяна Миколаївна, к.е.н., доцент

Брітченко Ігор Геннадійович, .д.е.н., проф.

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку

Університету економіки та безпеки (м. Пловдив, Болгарія)

Цзен Чжень

Prospects and Challenges of Implementing Artificial Intelligense  in Marketing Management

Перспективи та виклики впровадження штучного інтелекту у маркетинговому менеджменті

Чайковська Марина Петрівна, д.е.н., проф.

Одеський національний університет ім. І.І. Мечнікова

Мисан Анастасія Віталіївна

Персоналізація реклами; створення унікального підходу до клієнта

Воскресенська Олена Євгеніївна, к.е.н., доц.

Херсонський національний технічний університет

Федорук Марина Сергіївна

Контент маркетинг в SMM; аналіз трендів та їхній вплив на залучення аудиторії

Зіньцьо Юлія Володимирівна, к.е.н., доц.

Львівський національний університет імені Івана Франка

Бондаренко Анна Сергіївна

Цифрові інструменти та інновації в маркетинговій діяльності операторів органічного ринку

Пахуча Еліна Вікторівна, к.е.н., доц.

Державний біотехнологічний університет м. Харків

Мельник Світлана Русланівна

Вплив особистот бренду в Linkedin на процеси прийняття рішень у В2В-сегменті

Мальчик Мар’яна Василівна, д.е.н., проф.

Інститут післядипломної освіти м. Рівне

Мельник Мар`яна Ігорівна

Інтеграція принципів сталого розвитку та соціальної відповідальності брендами «Tesla», «Siemens» та  «Sehneilder Elektrik»  у свої маркетингові стратегії: виклики та перспективи

Лакіза Вікторія Володимирівна, к.е.н., доц.

Національний університет «Львівська політехніка»

Мороз Ірина Володимирівна

Використання нейромаркетингу для підвищення  конверсії в e-commerce

Жосан Ганна Володимирівна, к.е.н., доц.

Херсонський державний аграрно-економічний університет

Рибіна Катерина Миколаївна

Стратегія Digitalкомунікацій підприємства  сфери послуг  для агропромислового сектору в умовах цифрової економіки

Лагодієнко Володимир Вікторович, д.е.н., проф.

Одеський національний технологічний університет

Бавикін  Сергій Валерійович

Маркетинговий менеджмент фізичних – осіб підприємців в сфері ручної роботи

Сахацький Микола Павлович, д.е.н., проф.

Одеська державна академія будівництва та архітектури

Льорчик Ілона Юріївна

Рекламна діяльність як чинник формування  конкурентних переваг підприємства

Решетнікова Ольга Валеріївна, к.е.н., доц.

Полтавський державний аграрний університет

Ярмухаметова  Вікторія Вікторівна

Маркетингове планування на рівні територіальної громади.

 

Івасенко Олена Анатолівна, к.е.н., доц.

Безпарточний Максим Григорович, д.е.н., проф.

Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Селецька Олександра

Маркетингова стратегія для підприємств медичної сфери

Саєнсус Марія Анатоліївна, д.е.н., проф.

Одеський національний економічний університет

Бовсуновська Юлія Миколаївна

Маркетинг взаємовідносин закладу вищої освіти з випускниками: інструменти формування та шляхи вдосконалення на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»

Куваєва Тетяна Володимирівна, к.е.н., доц.

Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»

Ковіна Тетяна

Князєва Поліна

Маркетингова стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства в контексті глобалізацій них трансформаційних викликів

Куценко Тетяна, к.е.н., доц.

Харківський національний університет імені

В. Н. Каразіна

Akylbek Ali

 

How Brands Use Neuromarketing to Increase Customer Loyalty

(Focusing on marketing strategy management and customer engagement)

Gordeyeva Yelena, PhD, Associate Professor

Kazakh University of Technology and Business named after K. Kulazhanov

3 місце

 

Котолуп Анна Вадимівна

Маркетинг інновацій як інструмент підвищення ефективності діяльності торговельно-виробничого підприємства ТОВ «Інтер’єр Плюс»

Станіславик О.В., д.е.н., професор

Єфімова Андреана, доктор наук, професор

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку

Софійський університет «Св. Клімента Охридського» (м. Софія, Болгарія)

Ходаківський Максим Вячеславович

Партнерський маркетинг:дослідження впливу технологічних змін

Пилипенко Олена Віталіївна,  к.е.н., доцент

Державний університет інфраструктури

та технологій  м. Київ

Лосевська Олена Сергіївна

Імідж країни; підходи до формування та реалізації

Соколова Юлія Олександрівна, к.е.н., доц.

 

Національний університет «Запорізька політехніка»

Кіндрачук Володимир Тарасович

Роль соціальних мереж у цифровому просуванні сервісного бізнесу

Благун Іван Іванович, д.е.н., проф.

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Коваленко Дарина Володимирівна

Соловя`н Єва Миколаївна

Використання штучного інтелекту  та інструментів геотаргетингу для розробки маркетингової стратегії закладів громадського харчування

Міщук Євгенія Володимирівна, д.е.н., доц.

Криворізький національний університет

Любименко Олена Сергіївна

Дослідження впливу реклами на поведінку споживачів

Небилиця Олена Анатоліївна, к.е.н., доц.

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Брода Павло Ігорович

Екологічний маркетинг – сучасний тренд і конкурентна перевага агропідприємств

Грабовський Роман Стефанович, к.е.н., доц.

Львівський національний університет  ветеринарної медицини  та біотехнологій імені Степана Гжицького

Христенко Софія Сергіївна

Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу

Бубенець Ірина Георгіївна, к.е.н., доц.

Державний біотехнологічний університет м. Харків

Гриник Владислав Юрійович

Аналіз та розробка стратегій маркетингу у сфері інформаційних технологій

Даляк Надія Анатоліївна, к.е.н., доц.

Івано-Франківський  національний технічний університет нафти і газу

Хавтирно Анна Олегівна

Маркетингове дослідження місткості ринку продовольчих товарів (на прикладі конкретного товару цукерок «Королівський шарм») з використанням цифрових технологій

Середницька Людмила Петрівна, старший викладач

Вінницький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Луцак Поліна Олександрівна

Дослідження чинників маркетингового середовища житлового будівництва в Україні

Ракицька Світлана Олегівна, к.е.н., доц.

Одеська державна академія будівництва та архітектури

Кушніренко Марина Олександрівна

Стратегічна роль соціальних мереж у маркетингових комунікаціях закладів вищої освіти

 

Лядський Ігор Костянтинович, к.с.н., старший викладач

Полтавський державний аграрний університет

Капінус Анастасія Сергіївна

Пазов Дмитро Миколайович

Маркетингова стратегія банківської установи в умовах безпековості

Гуцал Тетяна Іванівна, асистент

Сумський  національний аграрний університет

Смагулов Амірхан

Youth unemployment is a social problem of the modern labor market

 

Куттибаєва Нургуль, к.е.н., доц.

Карагандинський університет

ім. Є. А. Букетова

Єрмакова Олена Вадимівна

VR &AR – технології у маркетингу освітніх послуг

Крастев Віліян, доктор наук, професор

Варненський економічний університет 

(м. Варна, Болгарія)

Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку

Адреса:

65023, м.Одеса

вул. Кузнечна, 1

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку © 2024