ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗВ’ЯЗКУ

Запрошення на захист!

Шановні учасники Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу, із приємністю повідомляємо, що за результатами рецензування студентських наукових робіт, вас запрошено на підсумкову науково-практичну конференцію.

24.04.2025 р. 

Назва студентської наукової роботи

Учасник конкурсу

Партнерський маркетинг:дослідження впливу технологічних змін

Ходаківський Максим Вячеславович

Prospects and Challenges of Implementing Artificial Intelligence in Marketing Management

Цзен Чжень

Єдність бренду як принцип управління бізнес-моделлю у франчайзингових мережах

Кузнецова Марія Дмитрівна

Аналіз попиту та мотивації споживачів ковбасних виробів міста Запоріжжя

Трубай Ольга Сергіївна

Ахмедова Сабіна Натігівна

Імідж країни; підходи до формування та реалізації

Лосевська Олена Сергіївна

Ритейл в умовах сучасного конкурентного середовища: аналіз трендів та тенденцій

Іріх Тімур Абібуллайович

Роль соціальних мереж у цифровому просуванні сервісного бізнесу

Кіндрачук Володимир Тарасович

Емоційний маркетинг у бренд-комунікаціях міста

Білоус Вікторія Вячеславівна

Використання штучного інтелекту  та інструментів геотаргетингу для розробки маркетингової стратегії закладів громадського харчування

Коваленко Дарина Володимирівна

Солов’ян Єва Миколаївна

Дослідження впливу реклами на поведінку споживачів

Любименко Олена Сергіївна

Екологічний маркетинг – сучасний тренд і конкурентна перевага агропідприємств

Брода Павло Ігорович

Персоналізація реклами; створення унікального підходу до клієнта

Мисан Анастасія Віталіївна

Роль «soft-skills» у професійній діяльності фахівця у галузі маркетингу

Маслов Данило Тимофійович

Контент маркетинг в SMM; аналіз трендів та їхній вплив на залучення аудиторії

Федорук Марина Сергіївна

Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності продукції українських виробників кормів для хатніх тварин

Злиденна Поліна Сергіївна

Цифрові інструменти та інновації в маркетинговій діяльності операторів органічного ринку

Бондаренко Анна Сергіївна

Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу

Христенко Софія Сергіївна

Вплив особистот бренду в Linkedin на процеси прийняття рішень у В2В-сегменті

Мельник Світлана Русланівна

Аналіз та розробка стратегій маркетингу у сфері інформаційних технологій

Гриник Владислав Юрійович

Роль цифрового маркетингу у розвитку малого бізнесу під час глобальних криз

Мельник Наталія Остапівна

Інтеграція принципів сталого розвитку та соціальної відповідальності брендами «Tesla», «Siemens» та  «Sehneilder Elektrik»  у свої маркетингові стратегії: виклики та перспективи

Мельник Мар`яна Ігорівна

Вихід українських компаній на глобальні ринки; синергія сталого розвитку та індустрії 5,0 в контексті маркетингової політики

Левицька Надія Василівна

Кушнір Ірина Василівна

Використання нейромаркетингу для підвищення  конверсії в e-commerce

Мороз Ірина Володимирівна

Маркетингове дослідження місткості ринку продовольчих товарів (на прикладі конкретного товару цукерок «Королівський шарм») з використанням цифрових технологій

Хавтирно Анна Олегівна

Підсумкова Zoom-відеоконференція відбудеться 24 квітня 2025 р.

о 12:00 за посиланням

Тема: Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Підключення та реєстрація учасників – 11:45-11:55.

Підключитися до конференції Zoom

Ідентифікатор

756 8934 3664

З будь-яких організаційних питань звертайтесь за телефоном:

+380931211174 – Чукурна Олена Павлівна, д.е.н., професор, декан факультету бізнесу та соціальних комунікацій.

Шановні учасники Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу, із приємністю повідомляємо, що за результатами рецензування студентських наукових робіт, вас запрошено на підсумкову науково-практичну конференцію.

25.04.2025 р.

Стратегія Digital комунікацій підприємства  сфери послуг  для агропромислового сектору в умовах цифрової економіки

Рибіна Катерина Миколаївна

Маркетинговий менеджмент фізичних – осіб підприємців в сфері ручної роботи

Бавикін  Сергій Валерійович

Дослідження чинників маркетингового середовища житлового будівництва в Україні

Луцак Поліна Олександрівна

Маркетинг в секторі альтернативної енергетики

в Україні

Хаджикова Ольга Петрівна, Хлуднєв Михайло Вікторович

Рекламна діяльність як чинник формування  конкурентних переваг підприємства

Льорчик Ілона Юріївна

Стратегічна роль соціальних мереж у маркетингових комунікаціях закладів вищої освіти

Кушніренко Марина Олександрівна

Маркетингова стратегія банківської установи в умовах безпековості

Капінус Анастасія Сергіївна

Пазов Дмитро Миколайович

Цифрові стратегії брендингу

 

Нагірна Євгенія,

Корнієнко Сергій Олександрович

Маркетинг в соціальних мережах підприємства ТОВ «Бейкері Фуд Трейд» на ринку громадського харчування

Журавель Марія Євгенівна

The ІТ market in the global economy

Авдалян Евеліна

Youth unemployment is a social problem of the modern labor market

Смагулов Амірхан

Маркетингове планування на рівні територіальної громади.

Ярмухаметова  Вікторія Вікторівна

Маркетингова стратегія для підприємств медичної сфери

Селецька Олександра

Маркетинг на ринку В2В: сучасні підходи та методи сегментації

Крюковська Софія

Дослідження маркетингових комунікацій  підприємства на ринку ювелірних виробів

Корх Неоніла Юріївна

Маркетинг взаємовідносин закладу вищої освіти з випускниками: інструменти формування та шляхи вдосконалення на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»

Бовсуновська Юлія Миколаївна

Маркетингова стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства в контексті глобалізацій них трансформаційних викликів

Ковіна Тетяна

Князєва Поліна

Системи штучного інтелекту: застосування в діджитал-маркетингу

Норов Ілля Олександрович

Пушкіна Олеся Олександрівна

How Brands Use Neuromarketing to Increase Customer Loyalty (Focusing on marketing strategy management and customer engagement)

Akylbek Ali

The Economic Impact of Personalization in Online Advertising on Consumer Trust and Purchase Decisions

(With a focus on how targeted ads influence market efficiency, consumer behavior, and spending patterns):

Yeremina Sofya

Маркетингова стратегія просування на ринок ІТ-продукту для ментального здоров’я

Колодєєва Ольга Андріївна

Маркетинг інновацій як інструмент підвищення ефективності діяльності торговельно-виробничого підприємства ТОВ «Інтер’єр Плюс»

Котолуп Анна Вадимівна

Розробка GTM-стратегії виходу ІТ-продукту на ринок за алгоритмом компанії Genesis: теоретико-методологічні основи та практичне застосування

Ільїн Даніїл Олегович

VR &AR – технології у маркетингу освітніх послуг

Єрмакова Олена Вадимівна

 

Підсумкова Zoom-відеоконференція відбудеться 25 квітня 2025 р.

о 12:00 за посиланням

Тема: Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Підключення та реєстрація учасників – 11:45-11:55.

Підключитися до конференції Zoom

Ідентифікатор

756 8934 3664

З будь-яких організаційних питань звертайтесь за телефоном:

+380931211174 – Чукурна Олена Павлівна, д.е.н., професор, декан факультету бізнесу та соціальних комунікацій.

Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку

Адреса:

65023, м.Одеса

вул. Кузнечна, 1

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку © 2024