Колодєєва Ольга, здобувачка 3 курсу факультету бізнесу та соціальних комунікацій спеціальності «Маркетинг» Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку, посіла ІІ призове місце на престижному Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Реклама-Фест».
Науковий керівник – к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу Тардаскіна Тетяна Миколаївна.
Подія відбулася 19–20 листопада 2025 року та зібрала понад 280 студентів із різних міст України. Конкурс організувала кафедра маркетингу та міжнародної логістики Одеського національного економічного університету з метою популяризації спеціальності «Маркетинг» і розвитку професійних навичок майбутніх маркетологів.

«Реклама-Фест» став важливим майданчиком для обміну ідеями, знайомства з реальними викликами індустрії та презентації креативних рішень молодих фахівців.
Пишаємось досягненням нашої студентки та бажаємо їй нових звершень, натхнення та професійних перемог!

