ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗВ’ЯЗКУ

Історія кафедри Менеджменту та маркетингу

Історія кафедри Менеджменту та маркетингу починається з 1989 року, коли вона була виділена в самостійну кафедру наказом ректора Одеського електротехнічного інституту зв’язку ім. О.С. Попова в січні 1989 року зі складу кафедри Економіки і управління підприємствами зв’язку. На той час вона отримала назву кафедри Управління підприємствами зв’язку. Необхідність створення самостійної кафедри була викликана зростаючими вимогами до підготовки фахівців в області управління підприємствами зв’язку за вимогою таких провідних підприємств в цій галузі таких як ПАТ Укртелеком та АТ Укрпошта.

В 2003 році кафедра Управління підприємствами зв’язку отримала назву кафедри Менеджменту та маркетингу під якою увійшла в склад Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту.

Сьогодні на кафедрі активно розвивається такі актуальні напрямки як менеджмент та маркетинг в сфері ІТ.

Для здобувачів вищої освіти крім традиційних дисциплін, орієнтованих на спеціальності 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» на кафедрі  викладаються такі дисципліни як «Менеджмент в ІТ-секторі», «Діджітал менеджмент», «Тренінг-курс продакт менеджмент та маркетинг», «Менеджмент інформаційної безпеки та маркетингова інформація», які призначені для формування ІТ-мислення у здобувачів вищої освіти та направлені на формування компетенцій, необхідних для працевлаштування і роботи в сфері сучасних інформаційних технологій.

Основний напрямок в роботі кафедри сьогодні – це акцент на науковій роботі зі здобувачами вищої освіти з метою створення умов та заохочення талановитої молоді займатися науково – дослідницькою діяльністю. Для  цього на кафедрі проводяться міжнародні конкурси наукових робіт здобувачів вищої освіти за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».

Іншим важливим напрямком в діяльності кафедри Менеджменту та маркетингу є співпраця з різними компаніями (стейкхолдерами) з метою поширення інформації про актуальні вакансії для студентів та випускників, а також поширення інших релевантних кар’єрних можливостей.

Це такі компанії, як міжнародна компанія «Делойт» (забезпечує надання послуг у сфері аудиту, управлінського та фінансового консультування, управління ризиками, оподаткування), громадська організація «Освітня фундація продуктового ІТ», ІТ-компанія Genesis, ІТ-компанія SoftServe, ІТ-компанія MUGCO, Холостенко Євген, практикуючий інтернет-маркетолог з досвідом 15 років, Premium Google Partner.

За ініціативи кафедри менеджменту та маркетингу Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку підписав Меморандум про співпрацю з ІТ-компанією «MobiDev», міжнародною аутсорсинговою компанією, яка працює у напрямах Web, Mobile, AR, AI, IoT.

 

Завідувачі кафедри:

Стрельчук Євген Миколаєвич, кандидат економічних наук,  професор, сертифікований фахівець з якості Європейської організації з якості (EOQ) і Міжнародної організації по стандартизації тестування (ІSTO),  перший завідувач кафедри (1989-2015 р.р.)

Станкевич Ірина Володимирівна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри з 2015-2022 р.р.

Галан Людмила Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри з 2023 року по теперішний час.

Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку

Адреса:

65023, м.Одеса

вул. Кузнечна, 1

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку © 2024