професор, доктор економічних наук
kuharska.nat@gmail.com
Scopus Author ID: 56447074800
ORCID: 0000-0001-7396-0545
Researcher ID: B-2173-2015
GOOGLE SCHOLAR: https://scholar.google.com.ua
Детальніше
Маркетинг; Цифровий маркетинг; Маркетинговий менеджмент; Івент-маркетинг; Методологія наукових досліджень
Вчена має понад 190 публікацій наукового та навчально-методичного характеру, з них 2 публікації, що індексуються у наукометричній базі Scopus (показники індексу Гірша – h-11).
Підвищувала кваліфікацію та проходила стажування в Національному університеті «Одеська політехніка».
Виконувала функції наукового керівника бюджетної теми № 2017/24 «Розробка концепції стратегування соціально-економічного розвитку як основний механізм трансформації економіки регіону».
- Вчене звання – старший науковий співробітник (Атестат старшого наукового співробітника, серія АС, № 003818, Рішення Вищої атестаційної комісії України від 30.06.2004 р., протокол № 26-06/7).
- Вчене звання – професор (Атестат професора, серія 12ПР, №011543, Рішення атестаційної колегії МОН від 02.2016 р., протокол № 1/01–П).
- Науковий ступінь – доктор економічних наук зі спеціальності 00.05 – Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка (Диплом доктора наук, серія ДД, № 002386, Рішення Атестаційної колегії МОНМСУ від 10.10.2013 р.).
З 1989 по 2014 рр. працювала в Інституті проблем ринку та економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України, зокрема:
- на посаді старшого наукового співробітника (2004-2014 рр.);
- докторант Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України (2006-2009 рр.).
В системі вищої освіти працює з 2000 року, зокрема на посадах:
- доцента кафедри міжнародних економічних відносин (2000-2010 рр.) Одеського державного економічного університету;
- професора кафедри загальної економічної теорії та економічної політики Одеського національного економічного університету (2014-2019 рр.);
- професора кафедри маркетингу (2013-2023 рр.) Одеського національного економічного університету.
Приймає участь у Громадської організації «Об’єднання маркетологів України».