- участь в розробці стратегії розвитку, політики і цілей у сфері якості;
- розроблення інструментів управління якістю освіти в Університеті;
- забезпечення зростання рівня якості освіти в Університеті;
- підготовка звіту про стан: системи управління якістю Університету (СУЯ), процесів, документації СУЯ, виконання Цілей університету у сфері якості, результатів внутрішніх аудитів, коригувальні та попереджувальні дії й поліпшення;
- створення цілісного уявлення учасників освітньої процесу про якість освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті та їх динаміку.
- систематичне проведення SWOT- аналізу (Strengths – сильні сторони, Weaknesses (слабкі сторони), Opportunities (можливості), Threats (загрози);
- аналізування можливостей та надання рекомендацій керівництву Університету стосовно шляхів підвищення ефективності та забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті.
- здійснення моніторингу складових систем внутрішнього забезпечення якості вищої освіти;
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності, забезпечення її відповідності сучасному рівню розвитку освіти, науки, потребам ринку, вимогам законодавства;
- аналіз європейських стандартів та міжнародного досвіду у сфері забезпечення якості освіти і впровадження найкращих практик в Університеті.
- координація роботи структурних підрозділів Університету з питань забезпечення якості освіти:
- координація та контроль діяльність у сфері організації забезпечення якості освіти підтримуючих (забезпечуючих) структур.
- здійснення аналізу складових системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти на основі результатів опитувань студентів, працівників, випускників та роботодавців, рейтингу викладачів та індексу науково-педагогічного потенціалу кафедр.
- аналіз та узагальнення стану організації навчальної та методичної роботи кафедр, лабораторій, факультетів.
- формування пропозицій щодо удосконалення системи забезпечення якості підготовки фахівців на основі аналізу.
- моніторинг забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління освітнім процесом;
- аналіз забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації кафедрами (інститутами, факультетами, коледжами);
- формування пропозицій щодо удосконалення системи забезпечення якості підготовки фахівців на основі аналізу.
- координування діяльності на основі співпраці та дорадництва із структурними підрозділів Університету в частині забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті.
- надання консультацій та роз’яснень з питань забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті розробникам та гарантам освітніх програм, керівникам структурних підрозділів, органам студентського самоврядування тощо.
- розробка інструментів для моніторингу процедур та процесів із внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті.
- проведення анкетування співробітників та здобувачів у сфері якості.