ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗВ’ЯЗКУ

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку запрошує до участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу

Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу

Місце

ПІБ здобувача вищої освіти – переможця

Тема наукової роботи

Науковий керівник

Назва ЗВО

1 місце

Новицька Софія Ярославівна,

Мартинів Марта Іванівна

Штучний інтелект як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Залізна Любов Вікторівна, старший викладач

Національний університет «Львівська політехніка»

Савранська Анна Вікторівна

Ефективність брендингу на підприємстві

Теплюк Марія Анатоліївна, к.е.н., доцент

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Бєлік Дарія Віталіївна

Бочманюк Дарина Олександрівна

Управління брендом роботодавця

Торяник Жанна Іванівна, к.е.н., доцент

Європейський Університет Віадріна (Німеччина)- Харківський національний університет імені Каразіна

Афанас’єв Дмитро Володимирович

Marketing support for the launch of innovative food products

 

Савицька Наталія Леонидівна, д.е.н., професор

Державний біотехнологічний університет (м.Харків)

Тонін Деніс Олександрович

Цифровий маркетинг торгівельного підприємства «Ритейлкомпані» на ринку гаджетів і аксесуарів

Окландер Михайло Анатолійович, д.е.н., професор

Національний університет «Одеська політехніка»

Озаріньска Аліна Владиславівна

Цифрові маркетингові технології в сфері охорони здоров’я

Саєнсус Марія Анатоліївна, д.е.н., професор

Одеський національний економічний університет

Соболева Аліна Віталіївна

Використання концепції холістичного маркетингу компанії

Радченко Ганна Анатоліївна, к.е.н., доцент

Національний авіаційний університет

Шемчук Кирил Валерійович,

Кропивницький Андрій

Формування бренду консервованої продукції

Ковальчук Світлана Володимирівна, д.е.н., професор

Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

Victorovna, Yeremina

Sofya

Fedorovna

Sushkova Yekaterina

Transformation of the global career guidance market: analysis, competition, and prospects in the era of digital economy

 

Гордєєва Єлена Анатоліївна, Professor. Candidate of Economic Sciences

Karaganda University E.A.Buketova

Негара Олексій Артурович, Бережна Єлизавета Сергіївна

Блокчейн-технології: умови діджиталізації міжнародного маркетингу

Бабенко Віталіна Олексііївна, д.е.н., професор

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Фрунзе Євеліна Валеріївна

Цифрова трансформація маркетингу: стратегічні підходи для ІТ-продукта

Тардаскіна Тетяна Миколаївна, к.е.н., доцент

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку

2 місце

Yeremina

Sofya

Fedorovna

Exploring google travel`s marketing opportunites

 

Bartlomiej Bartnik, dr., doctor of economics in the discipline of management sciences,

Internal Auditor – Grupa Azoty S.A., Adjunct Lecturer – WSB-NLU Nowy Sacz, University Lecturer- Metropolitan University Katowice

 

Тардаскіна Тетяна Миколаївна, к.е.н., доцент

Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University – Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку – Karaganda University E.A. Buketova

Бражнік Даніїл Олександрович, Діденко Анна Олександрівна

Просування бренду підприємства в соціальних мережах (SMM)

Рожко Віктор Іванович, к.е.н., доцент

Харківський національний університет імені Каразіна

Сухомлінова Богдана Володимирівна

Формування маркетингової стратегії у сегменті SMB на ринку зв’язку

Ромащенко Ольга Сергіївна, к.е.н., доцент

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, м. Київ

Ковальчук Анна

 

 

Management of development of marketing potential of enterprises

Бойко Ольга Вікторівна, к.е.н., доцент

Луцький національний технічний університет

Хропатий Дмитро Андрійович (ВШУА Ополе),

Кодан Аліна Дмитрівна (БДПУ)

Дослідження особливостей діяльності креативного агентства під час військового конфлікту

Шліва Славомір, Phd (ВШУА Ополе)

Несторенко Тетяна Петрівна, к.е.н., доцент

Вища школа управління та адміністрації в Ополє – Бердянський державний педагогічний університет

Іванюк Ксенія Дмитрівна

Розширення міжнародних економічних зв’язків підприємства шляхом застосування інтернет маркетингу в умовах воєнного стану

Пшик-Ковальська Орися Остапівна, к.е.н., доцент

Національний університет «Львівська політехніка»

Яворська Вікторія Володимирівна

Управління закладами ресторанного бізнесу України та Польщі в умовах невизначеності: напрями трансформації моделей розвитку

Лихолат Світлана Михайлівна, к.е.н., доцент,

Павлишин Ірена, асистент

Познанська політехніка – Національний університет «Львівська політехніка»

Чуванько Сергій Вікторович

Імплементація закордонного досвіду використання штучного інтелекту в маркетингу в Україні

Разумова Ганна Вікторівна, д.е.н., професор

ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (м. Дніпро)

Пірняк Тетяна Степанівна

Маркетингові дослідження ринку криптовалют

Запша Галина Миколаївна, д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту

Одеський державний аграрний університет

Плачинда Марина Русланівна

Розвиток маркетингової діяльності будівельного підприємства в умовах війни та повоєнного періоду

Сахацький Микола Павлович, д.е.н., професор

Одеська державна академія будівництва та архітектури

Кащук Маргарита

Цифрові технології в Інтернет-рекламі підприємств електронної комерції

 

Брітченко Ігор Генадійович, д.е.н., професор

Чукурна Олена Павлівна, д.е.н., професор

Університет безпеки та економіки у м. Плодив (Болгарія) – Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку

Мельніченко Ангеліна Олексіївна

Застосування технологій штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємства

Шукліна Вікторія Вікторівна, к.е.н., доцент  

Херсонський національний технічний університет

Raimbekov Arman Bagdatovich

Medical expert systems: a new word in medical marketing for effective diagnosis and treatment

Raimbekov Bagdar Khabibulaevich. Professor. Candidate of Economic Sciences

Karaganda University E.A. Buketova

3 місце

Гриценко Лілія Володимирівна

Digital-маркетинг: сучасні світові та вітчизняні тренди розвитку

Пилипенко Олена Віталіївна, к.е.н., доцент

Державний університет інфраструктури та технологій (м. Київ)

Джуглій Олександра

Впровадження імерсивних технологій

Закрижевська Ірина, к.е.н., доцент

Хмельницький національний університет

Шаповалова Адріана Анатоліївна, Драч Яна Валеріївна

Модифікація маркетингових підходів для ефективної діяльності підприємства під час воєнного стану

Головчук Юлія Олександрівна, к.е.н., доцент

Винницький торговельно-економічний інститут

Даниленко Марина Володимирівна

Маркетингове дослідження цінової політики ресторанного закладу

Зіньцьо Юлія Володимирівна, к.е.н., доцент

Львівський національний університет імені Івана Франка

Курліщук Анастасія, Бурчак Вікторія

Формування маркетингової інтернет-стратегії підприємств роздрібної торгівлі

Лорві Ірина Федорівна, к.е.н., доцент

Луцький національний технічний університет

Долженко Павло Сергійович

Формування та реалізація конкурентних переваг ТМ «Рудь» на ринку морозива

Пенькова Олена Георгіївна, д.е.н., професор

Уманський національний університет садівництва

Галіченко Вікторія Миколаївна

Формування стратегії розвитку бренду виноробні PETROL

Брайко Марина Герольдівна, старший викладач

Одеський національний технологічний університет

Турчина Аліна Дмитрівна, Зікрань Артем Віталійович

Управління маркетинговим потенціалом аграрного підприємства

Лишенко Маргарита Олександрівна, д.е.н., професор

Сумський національний аграрний університет

Балицька Діана Олександрівна

Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств

Стамат Вікторія Михайлівна, к.е.н., доцент  

Миколаївський національний аграрний університет

Смолінкіна Олена

Вплив цифрових маркетингових стратегій на підвищення конкурентоспроможності продажу автобілей

Жосан Ганна Володимирівна, к.е.н., доцент

Херсонський державний аграрно-економічний університет

Григоренко Софія Юріївна

Екосистема цифрового маркетингу: майбутнє та перспективи розвитку

Дубницький Володимир Іванович, д.е.н., професор, академік економічних наук України

Університет ім. Альфреда Нобеля (м. Дніпро)

Тацакович Назарій Любомирович

Розробка стратегії виходу українського підприємства на зарубіжний товарний ринок

Перевозова Ірина Володимирівна,

д,е,н., професор

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

З 25 по 26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбудеться Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Мета Конкурсу – створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, залучення, заохочення та підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.

Роботи подаються до 25.03.2024 р. (за поштовим штемпелем) на адресу Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (65023, м. Одеса, вул. Кузнечна, 1) з поміткою «Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу».

І етап Конкурсу буде проведено в закладах вищої освіти.

За результатами І етапу Конкурсу кращі наукові роботи студентів продовжать участь у ІІ етапі Конкурсу на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (дистанційно).

Участь у Конкурсі безоплатна.

Координатор Конкурсу: Чукурна Олена Павлівна,
д.е.н., професор, декан факультету бізнесу
та соціальних комунікацій,
телефон: +380931211174,
електронна скринька: elenchukurna@ukr.net

Лист
Положення
Наказ

Запрошення на захист!

Шановні учасники Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу, із приємністю повідомляємо, що за результатами рецензування студентських наукових робіт, вас запрошено на підсумкову науково-практичну конференцію.

25.04.2024 р.

 

Назва студентської наукової роботи

Учасник конкурсу

Штучний інтелект як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Новицька Софія Ярославівна,

Мартинів Марта Іванівна

Розширення міжнародних економічних зв’язків підприємства шляхом застосування Інтернет-маркетингу в умовах воєнного стану

Іванюк Ксенія Дмитрівна

Цифровий маркетинг торгівельного підприємства «Ритейлкомпані» на ринку гаджетів і аксесуарів

Тонін Деніс Олександрович

Розробка стратегії виходу українського підприємства на зарубіжний товарний ринок

Тацакович Назарій Любомирович

Ефективність брендингу на підприємстві

Савранська Анна Вікторівна

Управління брендом роботодавця

Бєлік Дарія Віталіївна,

Бочманюк Дарина Олександрівна

Просування бренду підприємства в соціальних мережах (SMM)

Бражнік Даніїл Олександрович, Діденко Анна Олександрівна

Digital-маркетинг: сучасні світові та вітчизняні тренди розвитку

Гриценко Лілія Володимирівна

Формування маркетингової стратегії у сегменті SMB на ринку зв’язку

Сухомлінова Богдана Володимирівна

Впровадження імерсивних технологій

Джуглій Олександра Миколаївна

Модифікація маркетингових підходів для ефективної діяльності підприємства під час воєнного стану

Шаповалова Адріана Анатоліївна, Драч Яна Валеріївна

Формування маркетингової Інтернет-стратегії підприємств роздрібної торгівлі

Курліщук Анастасія,

Бурчак Вікторія

Management of development of marketing potential of enterprises

Ковальчук Анна

 

Дослідження особливостей діяльності креативного агентства під час військового конфлікту

Хропатий Дмитро Андрійович,

Кодан Аліна Дмитрівна

Управління закладами ресторанного бізнесу України та Польщі в умовах невизначеності: напрями трансформації моделей розвитку

Яворська Вікторія Володимирівна

Transformation of the global career guidance market: analysis, competition, and prospects in the era of digital economy

Sushkova Yekaterina Victorovna,

Yeremina Sofya Fedorovna

Marketing support for the launch of innovative food products

Афанас’єв Дмитро Володимирович

Імплементація закордонного досвіду використання штучного інтелекту в маркетингу в Україні

Чуванько Сергій Вікторович

 

Підсумкова науково-практична конференція проводиться у режимі Zoom відеоконференції.

Вимоги до захисту: мова доповіді – українська; PowerPoint презентація основних положень і результатів роботи у кількості 10-15 слайдів; доповідь з презентацією – 5-7 хвилин; відповіді на питання членів журі – до 3 хвилин.

Підсумкова Zoom-відеоконференція відбудеться 25 квітня 2024 р.

о 10:00 за посиланням:

Тема: Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Підключення та реєстрація учасників – 09:45-09:55.

Підключитися до конференції Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/5313275412?pwd=TXFhM09jSnpFdkNWVnJqNGJaaURTQT09

          Ідентифікатор конференції: 531 327 5412

Код доступу: 6Hma2i

26.04.2024 р.

 

Назва студентської наукової роботи

Учасник конкурсу

Exploring Google travel`s marketing opportunites

Yeremina Sofya Fedorovna

Розвиток маркетингової діяльності будівельного підприємства в умовах війни та повоєнного періоду

Плачинда Марина Русланівна

Маркетингові дослідження ринку криптовалют

Пірняк Тетяна Степанівна

Формування стратегії розвитку бренду виноробні PETROL

Галіченко Вікторія Миколаївна

Екосистема цифрового маркетингу: майбутнє та перспективи розвитку

Григоренко Софія Юріївна

Управління маркетинговим потенціалом аграрного підприємства

Турчина Аліна Дмитрівна,

Зікрань Артем Віталійович

Застосування технологій штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємства

Мельніченко Ангеліна Дмитрівна

Використання концепції холістичного маркетингу компанії

Соболева Аліна Віталіївна

Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств

Балицька Діана Олександрівна

Вплив цифрових маркетингових стратегій на підвищення конкурентоспроможності продажу автомобілей

Смолінкіна Олена

Medical expert systems: a new word in medical marketing for effective diagnosis and treatment

Raimbekov Arman Bagdatovich

Удосконалення маркетингової цінової політики підприємства

Іллюк Анастасія Анатоліївна

Цифрові технології в Інтернет-рекламі

підприємств електронної комерції

Кащук Маргарита

Цифрова трансформація маркетингу: стратегічні підходи для ІТ-продукта

Фрунзе Евеліна Валеріївна

Цифрові маркетингові технології в сфері охорони здоров’я

Озаріньска Аліна Владиславівна

Блокчейн-технології: умови діджиталізації міжнародного маркетингу

Негара Олексій Артурович,

Бережна Єлизавета Сергіївна

Маркетингове дослідження цінової політики ресторанного закладу

Даниленко Марина Володимирівна

Формування бренду консервованої продукції

Шемчук Кирил Валерійович,

Кропивницький Андрій

Формування та реалізація конкурентних переваг

ТМ «Рудь» на ринку морозива

Долженко Павло Сергійович

 

Підсумкова Zoom-конференція відбудеться 26 квітня 2024 р. о 10:00 за посиланням:

Тема: Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу Підключення та реєстрація учасників – 09:45-09:55.

Підключитися до конференції Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/5313275412?pwd=TXFhM09jSnpFdkNWVnJqNGJaaURTQT09

          Ідентифікатор конференції: 531 327 5412

Код доступу: 6Hma2i

Нагородження переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу відбудеться 27 квітня 2024 р. о 11.00.

 

Підключитися до конференції Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/5313275412?pwd=TXFhM09jSnpFdkNWVnJqNGJaaURTQT09

          Ідентифікатор конференції: 531 327 5412

Код доступу: 6Hma2i

 

З будь-яких організаційних питань звертайтесь за телефоном:

+380931211174 – Чукурна Олена Павлівна,
д.е.н., професор, в.о. декана факультету бізнесу
та соціальних комунікацій.

Бажаємо Вам успіху, чекаємо на зустріч з 25 по 27 квітня 2024 р.

Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку

Адреса:

65023, м.Одеса

вул. Кузнечна, 1

Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку © 2024