МЕТА: проведення емпіричного дослідження щодо виявлення особливостей конфліктів та соціально-емоційних проблем у молодих біженців віком від 12 до 19 років обумовлених впливом сучасних цифрових медіа.
КОРОТКИЙ ОПИС ПРОГРАМИ СТАЖУВАННЯ
Емпіричне дослідження проводилось у рамках Міжнародного проєкту Німецької служби академічних обмінів (DAAD-2024; номер 57709682) «Навігація в цифровому просторі: стратегії підтримки молодих біженців з урахуванням конфліктів».
Українська команда провела опитування 5942 молодих біженців віком від 12 до 19 років (об’єм вибірки для статистичного аналізу становив N = 4684 анкет). Обробка даних здійснювалася у контексті порівняльного аналізу з даними, що були отримані в Німеччині, Молдові, Грузії та Киргизії.
За результатами опитування розроблено рекомендації з питань пропедевтики кіберхейту і кібербулінгу серед молоді, запропоновані програми тренінгу для різних цільових груп (підлітки, студенти, батьки та ін.), а також описані методичні ресурси, які доцільно застосовувати в роботі тренерів, психологів та педагогів.
УЧАСНИКИ:
Атанасов Микола, аспірант
Кононович Володимир, доцент, к.т.н.
Пальчинська Мар’яна, професор, д.філос.н.
Стайкуца Сергій, доцент, к.філос.н.
Тодорова Маріанна, к.пед.н.
Хаджирадєва Світлана, професор, д.держ.упр.
Цибух Людмила, доцент, к.психол.н.
Чукурна Олена, професор, д.е.н.
Шиліна Наталія, доцент, к.пед.н.
Ятвецька Ганна, доцент, к.соц.н.